Alt om flytning med Flyttefirma Sjælland
Hos Flyttefirma Sjælland er vi specialister i flytning og alle relaterede opgaver herunder nedpakning, opmagasinering og udpakning. Vi er et dybt professionelt flyttefirma, der sætter en ære i, at udføre vores arbejde til perfektion. Derfor bliver du aldrig skuffet, når du vælger at foretage dine flytninger med os som samarbejdspartner.
I mere end 20 år har vi serviceret et hav af danskere med flytninger såvel indenfor landets grænser som til det store udland. Den erfaring og viden vi har opnået via et utal af succesfulde flytteopgaver kommer dig til gode, eftersom vi kan være behjælpelige med alle typer af flytninger, uden at det kommer til at koste dig en formue. Vi kan i kraft af vores erfaring hurtigt finde den bedste og billigste fremgangsmåde for dig, således du aldrig kommer til at betale for meget. Selvom sikkerheden og professionalismen skal være i top, så er vi bevidste om, at prisen også spiller en stor rolle på dit valg af flyttefirma – derfor forsøger vi altid at være bedst indenfor både kvalitet og pris.
At vi yder markedets bedste service kommer til udtryk igennem hele forløbet; allerede fra start af står vi klar med en hjælpende hånd, da vores professionelle flyttemænd tilbyder hjælp med nedpakningen af dit hus eller din lejlighed. Herfra fortsætter vores fantastiske service, således du igennem hele forløbet får lige præcis den vejledning og assistance, du har behov for. Vi er med andre ord mere end ’bare’ et transportfirma; selvom transporten er vores kernekompetence, så har vi tilegnet os mange andre kompetencer også, der gør at vi kan give dig en totaloplevelse, som ingen andre flyttefirmaer kan tilbyde.
Vores hjemmeside er desuden enormt nem at navigere rundt på; vi har gjort det nemt for dig at indhente et tilbud direkte via hjemmesiden, hvorfor brugervenligheden selvfølgelig har været første prioritet. Derfor har vi oprettet undersider til alle områder vi beskæftiger os med, ligesom du via fanen ’Tilbud’ nemt kan gå til den kategori, som du har brug for et uforpligtende tilbud inden for – det kan for eksempel være privatflytning, firmaflytning eller udlandsflytning.
Ingrid overgaard
Underskrevet: 11:24:13 20-11-2024
Sebastian og lucas
Mette Lethan
Underskrevet: 16:05:45 11-11-2024
Lucas Mille og sebastian
Vivi Larsen
Underskrevet: 11:40:34 06-11-2024
Sebastian og lucas
Miriam Hindsgaug
Underskrevet: 16:57:59 31-10-2024
Sebastian og lucas
Marlene Dahle
Underskrevet: 17:38:18 30-10-2024
Sebastian og lucas
Vi bygger vores flytteforretning op omkring vores kunder
Det kan måske lyde som en nem måde at score nogle billige point på, men ikke desto mindre er det den pure sandhed, hvilket du ved selvsyn kan se, hvis du kigger på vores over 5000 femstjernede kundeanmeldelser. Dette er et klart vidnesbyrd om, at vi altid udfører vores arbejde til UG, uagtet om der er tale om en mindre eller mere krævende flytning.
Hos os er prisen ikke det vigtigste parameter, om end vi naturligvis ved, at den spiller en stor rolle for dig. Derfor sørger vi selvfølgelig altid for konkurrencedygtige priser, uden at gå på kompromis med kvaliteten af din flytning, hvad enten der er tale om privatflytning, erhvervsflytning eller noget helt tredje.
At vi yder en service udover det sædvanlige, understreges af at op imod 70 % af vores nuværende kunder har kontaktet os på baggrund af anbefalinger fra venner og bekendte.
Vi sørger kort sagt for en problemfri flytning, hvor vi igennem hele flytteprocessen hjælper dig. Er du i tvivl? Så har vi samlet 10 gode grunde til at vælge Flyttefirma Sjælland herunder.
- Gratis flyttekasser til dit indbo
- Sikker betaling via Dankort-terminal
- Danmarks bedst-lønnede medarbejdere, der altid giver den en skalle
- Topmoderne lastbiler til transport
- Flyttelift og ergonomiske sækkevogne til store møbler og hårde hvidevarer
- Fuld møbelforsikring under hele forløbet
- Samarbejdsaftale med stort møbelsnedkeri hvis uheldet imod forventning skulle være ude
- Vi er medlem af DMF
- Kundeservice udover det sædvanlige med support 24/7
- Billig opmagasinering på opvarmet lager hvis nødvendigt
Der er altså kort sagt ingen tvivl om, at vi sørger for alting i forbindelse med din flytning. Vi er desuden også behjælpelige med udlandsflytninger, hvis du river teltpælene op herhjemme og rykker til udlandet.
Da vi altid ønsker, at give dig en oplevelse udover det sædvanlige, så starter vi enhver flytteopgave med at tilbyde dig gratis flyttekasser og flyttetæpper, som du kan pakke dine ejendele ned i. Det er altid vigtigt, at man pakker sine ting forsvarligt ned, uanset om indboet skal transporteres 50, 100 eller 1000 kilometer. Allerede her kan du altså spare mange penge ved at vælge os til din flytning, da køb af flyttekasser ellers sagtens kan løbe op i flere tusind kroner. Hvis du skal have nedpakket et helt hus eller en hel lejlighed, så er der altså enormt mange penge at spare ved at benytte sig af vores tilbud om gratis flyttekasser. Der er ikke noget umiddelbart max på antallet af flyttekasser per kunde.
Uanset om der er tale om en privatflytning, erhvervsflytning, udlandsflytning eller noget helt fjerde så foregår transporten med vores topmoderne Mercedes lastbiler, der blandt andet er udstyret med det nyeste indenfor teknologiens verden. Vores lastbiler sørger altid for at dine ting kommer sikkert frem til destinationen, da de blandt andet er udstyret med spænderækker og betrukket med filt – derfor står dine ting altid yderst forsvarligt spændt fast. Herudover er lastbilerne som sagt udstyret med det nyeste teknologi, hvilket blandt andet inkluderer en automatisk bremsesensor, der går ind og bremser lastbilen, hvis en forankørende laver en pludselig opbremsning. Ydermere opdateres vores GPS-system konstant, hvorfor vi altid undgår trafikale knudepunkter og lignende i forbindelse med transport af indbo. Alt dette sparer dig både tid og bekymringer, ligesom det også kan ses på prisen, som bliver væsentligt lavere i og med vi kan klare opgaven hurtigere.
Få hjælp til din privatflytning af Flyttefirma Sjælland
Da vi åbnede vores vognmandsforretning for efterhånden mange år siden var det udelukkende med fokus på privatflytninger. Den dag i dag er vi stadig specialister indenfor dette område, hvilket understreges af, at vi flere år i træk har været Danmarks bedste flyttefirma.
Når du flytter med os, så er det med fuld fokus på din totaloplevelse. Vi ønsker, at fremstå som meget mere end ’bare’ et transportfirma – derfor har vi tilegnet os et hav af kompetencer, der blandt andet indebærer ned- og udpakning af dine ejendele. Det er altid besværligt at flytte, uagtet om det er inden- eller udenfor landets grænser, da man med ét skal vænne sig til helt nye omgivelser. Det ved vi hos Flyttefirma Sjælland, hvorfor vi altid tilbyder hjælp med nedpakningen af dit hus eller din lejlighed, således du i stedet kan koncentrere dig om andre relevante ting.
Ved at få hjælp af vores professionelle pakmestre, så kan du være sikker på, at alt bliver pakket forsvarligt og effektivt ned. På denne måde undgår du at dit indbo får skader under transporten, eftersom vi bl.a. spænder møbler forsvarligt fast på lastbilen samt pakker dem ind i flyttetæpper. Vi har meget få skadessager, hvilket skyldes vores omhyggelige og professionelle tilgang til tingene – vi behandler med andre ord dine ting, som var de vores egne. Bestil en privatflytning nu hos flyttefirma sjælland i gave, eller find andre gode ideer ved at klikke på dingaveguide.
Igennem hele forløbet bliver du assisteret efter alle kunstens regler af vores topprofessionelle flyttemænd, der elsker deres arbejde, og går ind til enhver opgave med et smil på læben.
Vi er desuden medlem af DMF, Dansk Møbeltransport Forening, hvilket sætter en tyk streg under, at alt foregår efter bogen, når du flytter sammen med os. DMF er således en eksklusiv skare af de bedste og mest troværdige flyttefirmaer herhjemme – for at blive medlem skal du leve op til en lang række krav indenfor sikkerhed, forsikringer og lignende. Hos Flyttefirma Sjælland er der styr på tingene, uanset om du skal have hjælp til en privatflytning, erhvervsflytning eller noget helt tredje. Vi har for eksempel altid forsikringspapirerne i orden, ligesom betalingen løber igennem vores Dankort-terminaler, hvorfor du altid får en faktura på det udførte arbejde.
Vi kan naturligvis fremlægge alle relevante papirer og dokumenter for dig, inden vi påbegynder arbejdet!
Når det drejer sig om en privatflytning, så kan vi være behjælpelige, uanset om du bor i en mindre lejlighed eller en stor villa. Vi har selvfølgelig en underside om privatflytning
Hvor du kan læse meget mere om, hvordan vi griber hele situationen an samt hvorfor du bør vælge os som din samarbejdspartner.
Skal virksomheden flytte adresse? Lad os klare din erhvervsflytning
At flytte virksomhedsadresse kræver megen forberedelse, uanset om du har en fysisk butik, et varelager eller et kontor. De fleste virksomheder har nemlig møbler og elektronik for mange penge, hvorfor det er vigtigt, at det hele klapper, når først erhvervsflytningen er sat i gang. Desuden er tiden om muligt endnu vigtigere end ved en privatflytning, da man uomtvisteligt vil miste indtjening, imens flytningen står på og det hele kan føles som et kaos.
Derfor bør du vælge en flyttemand du stoler på, når du skal have flyttet virksomheden fra de nuværende lokaler til nye omgivelser. Uanset om du ejer en møbelforretning eller en mindre software-virksomhed, så sørger vi for, at din erhvervsflytning foregår 100 % problemfrit. Vi går effektivt til værks, således flytningen er overstået på kortest muligt tid – på denne måde bliver du hurtigt indlogeret i de nye lokaler, hvorfra du igen kan starte virksomhedsdriften op!
I løbet af hele forløbet vil du blive assisteret af vores flyttemænd, der desuden vil komme med gode råd og vejledning, som kan gøre såvel nedpakningen som selve transporten markant mere overskuelig og forsvarlig. Vores mange års erfaring med erhvervsflytninger betyder, at vi kan hjælpe og vejlede med stort set alt – både flytninger af fysiske butikker samt varelagre og flytninger af kontorinventar. Vores store Mercedes lastbiler kan flytte selv de største møbler; du sparer altså både tid og besvær ved at samarbejde med os.
Vi besigtiger virksomhedsflytninger alle ugens dage, hvor vi i fællesskab med jer vil gennemgå flytningen fra A-Z. Når vi har gennemgået stort og småt, så kan vi udregne et tilbud til jer, som I herefter kan tage med jer på jeres videre færd. Vi forlanger ikke et ’ja’ eller et ’nej’ lige med det samme, da en erhvervsflytning som sagt kræver megen forberedelse og timing. Derfor venter vi gerne på jeres svar, efter I har modtaget tilbuddet.
Ligesom med privatflytning har vi selvfølgelig oprettet en underside til erhvervsflytning ved at klikke på nedenstående.
Få et gratis og uforpligtende tilbud på en flytning til udlandet
Går du og drømmer dig væk til et liv under varmere himmelstrøg eller måske et eventyr i Østeuropa? Så kan vi hos Flyttefirma Sjælland også hjælpe dig godt til udlandet med en professionel udlandsflytning. I mere end 20 år har vi hjulpet adskillige danskere til hele Europa, hvor vi blandt andet har transporteret indbo til sydeuropæiske lande som Italien samt destinationer tættere på Danmark såsom England og Tyskland. Ingen opgave er for stor eller lille for os, når det kommer til at flytte til udlandet, hvor vi kan sørge for transport af såvel enkelte flyttekasser som hele lastbiler med møbler.
I og med at vi har flyttet til så mange forskellige lande, så kan du være næsten sikker på, at vi har konkret erfaring med udlandsflytning til netop det land, som du overvejer at flytte til. Denne erfaring kan komme dig til gode i flere henseende, da det blandt andet betyder, at vi har kendskab til eventuelle toldregler og lignende. Når du flytter til udlandet med os som samarbejdspartner, så fragter vi ikke ’bare’ dit indbo fra A til B – vi står også klar med vejledning og assistance indenfor mange andre områder, der kan gøre det hele mere overskueligt for dig.
Ét af de lande vi flytter oftest til er England. Her kommer vores erfaring dig også til gode, da det ofte er ret kompliceret at flytte til England, da transporten både kan foregå via Euro-tunnelen og med fragtskib. Her finder vi i fællesskab frem til den løsning, der behager dig – vi kommer selvfølgelig med gode råd og vejledning i løbet af hele planlægningsprocessen, således du blandt andet er oplyst om fordele og ulemper ved begge muligheder.
Desuden er det også værd at bemærke, at vi kan stå for opbevaringen af de ejendele, som du ikke umiddelbart ønsker at tage med til udlandet. Vi oplever, at de fleste danskere vælger at lade enkelte af deres indbo blive herhjemme, da det sjældent er nødvendigt at flytte alle sine ting med. I så fald kan vi være behjælpelige med en billig opmagasinering, hvor dine ting står sikkert på vores opvarmede lager i Hedehusene.
Hvor vi også går i dybden med, hvordan du skal gribe hele flytningen an samt hvordan vi udregner prisen på netop din opgave.
Indhent et uforpligtende tilbud på din privatflytning
Er du overbevist om, at vi skal være din flyttemand? Så kan du heldigvis hurtigt og nemt indhente et helt gratis og uforpligtende tilbud på netop din flytning, uagtet om der er tale om én af ovenstående typer eller en helt fjerde. Vi har nemlig gjort det nemt for dig at indhente et tilbud direkte her på hjemmesiden via vores online tilbudsformular.
Ved at skræddersy et tilbud til dig, så kan du være sikker på, at du aldrig betaler for meget. Således kan vi qua vores mange års erfaring give et utrolig præcist tilbud, uagtet om der er tale om en stor erhvervsflytning eller en mindre privatflytning. Ingen opgave er for stor eller lille – tværtimod så går vi ind til hver eneste opgave med den samme professionalisme og dedikation.
For at kunne udregne et tilbud til dig, så skal vi blot bruge lidt forskellige informationer såsom afhentningsadresse, destinationsadresse samt et cirka estimat over mængden af indbo, der skal flyttes. Det tager ikke mere end 5-10 minutter at udfylde tilbudsformularen, hvorefter du får det hele tilsendt på e-mail.
Der er flere grunde til at vi kun sender tilbud ud på skrift; først og fremmest er det for din egen sikkerheds skyld, da en flytning ofte er en længere proces, hvor det er rart at have noget konkret at forholde sig til igennem hele forløbet. Ved at have vores tilbud liggende på skrift, så kan du hele tiden se, hvad der er aftalt – både hvad der er inkluderet i flytteservicen samt prisen herpå.
Du kan gå direkte til vores tilbudsformular ved at klikke på knappen herunder – du vil blive viderestillet til en oversigt, hvor du kan klikke på netop den type flytteopgave, du har brug for hjælp til.
Vi kan meget mere end ’bare’ at flytte dine ting fra A til B
Flyttefirma Sjælland er ikke et almindeligt flyttefirma, der ’bare’ flytter dine ting fra A til B. Tværtimod så har vi som sagt tilegnet os et hav af andre kompetencer, der gør, at du får en fantastisk totaloplevelse, når du foretager en flytning i selskab med os. Som sagt starter vi enhver flytteopgave ud med at tilbyde dig gratis flyttekasser samt hjælp med nedpakningen, således du kan slippe for denne bekymring. Herudover så hjælper vi også til, når dine ejendele er kommet frem til din nye adresse, hvor vi står klar
til at hjælpe møbler og flyttekasser ind i dit nye hjem.
Ydermere så har vi også Danmarks største opbevaringslager på hele 4000 m2, hvor vi kan opbevare dine ting til en utrolig lav månedlig ydelse. På trods af at prisen er presset helt i bund, så bliver der heller ikke her gået på kompromis med sikkerheden – tværtimod! På lageret har vi investeret massivt i overvågning og andet sikkerhed, hvorfor vi godt tør sige, at vores lager til opmagasinering er Danmarks bedste.
Overvågningen på lageret styres af vagtfirmaet Dansikring, der har sørget for at selv de mindste gange og depotrum er overvåget 24 timer i døgnet. Ydermere er lageret opvarmet, hvorfor du sagtens kan have elektronik og andre skrøbelige ejendele stående.
Vores lager er:
- Tyverisikret
- Skadedyrssikret
- Overvåget
- Opvarmet
- Udstyret med højlydte alarmer og spots
- Indhegnet med pigtråd
- Udstyret med det nyeste indenfor lagerstyring
De 4000 m2 betyder oven i købet, at vi kan opbevare alt fra enkelte flyttekasser til hele lastbiler. Ingen opgave er for lille eller stor – heller ikke når det kommer til opbevaring i både korte og lange perioder.
Som en ekstra bonus er det værd at bemærke, at den første løbende måned altid er gratis, ligesom vi også kan opmagasinere dine ting gratis i en kortere periode, hvis du for eksempel skal vente på at dit nye hus står færdigopført. I denne sammenhæng er det også vigtigt at nævne, at flyttekasserne som sagt er gratis – så snart de kommer ind på lageret bliver de desuden filmet på paller, således de står godt og sikkert under hele opbevaringsforløbet. At vi filmer pallerne betyder, at der ikke kommer vand og snavs ind i kasserne, hvilket igen er med til at sætte en tyk streg under sikkerheden og vores omhyggelige tilgang til tingene.
Uanset om du vælger at foretage en flytning med os eller ej, så står vores lager til rådighed – du kan læse mere om vores fantastiske lagerservice på vores underside omkring